SUPPORT OCH SERVICE

När du köper skrivare från Cards and more ser vi till att allt fungerar som det skall. Vi hjälper till med teknisk installation, konfigurerar mjukvaran och utbildar de personer som ska använda skrivaren.  Och om det dyker upp frågor när ni arbetat ett tag så finns vi här och kan hjälpa till.

Vi ger support och service när det gäller:

  • Teknik
  • Mjukvara
  • Användarfrågor
  • Utskriftslayout och utformning

Vi är certifierade för att utföra garantireparationer för Zebra Technologies, Matica  och Entrust Datacard produkter. Våra professionella tekniker servar även skrivare från TSC, Honeywell och Sato.

För support via telefon, mail och fjärrstyrning via Team Viewer debiteras utifrån påbörjad halvtimme. För service på plats debiteras timtaxa + reskostnader.

Till höger har vi även samlat instruktionsvideor som kan hjälpa dig att komma igång och lösa eventuella problem på egen hand.

Energispartips

Konfigurera din skrivare att använda energisparläge. Läs mer om detta i manualen till din skrivare.

Hittar du inte rätt manual så kan du kontakta oss för hjälp.

Support

 

FAQ

Kunniga

Vi har en av branschens största kunskaps- och erfarenhetsbanker när det gäller kvalificerade utskrifter för kort och etiketter.

Fristående

Vi är inte bundna till någon leverantör. Det innebär att vi kan vara flexibla och anpassa både leverans och serviceutbud efter varje kunds behov.

Problemlösare

Vi har ett stort och pålitligt kontaktnät och kan lösa komplicerade problem och akuta frågor snabbt och kunnigt.